10 Nisan 2013 Çarşamba

Bir Ağabeye Sordum

Bugün mahallemizin büyüklerinden bir ağabeyi ile hem tanışma hem de konuşma fırsatı buldum. Birbirimize göz aşinalığımız vardı elbet ama oturup sohbet etmemiştik hiç. Dış görüntüsünün altında mahalleyi ve mahalleliyi iyi tanıyan siyaseti iyi bilen yönü ile dikkatimi çekti. Söylediği şeyler çok ilginç idi.

Mesela "bu mahallede iyi şeyler yapılmasını istemeyenler var" dedi. 

Neden diye sordum: 
"Sebebini onlara sor dedi".

İmar durumu çözülür mü dedim: 
"Belediyelerin 5 yılda bir imar planlaması olur, bu planda değişiklik yaparlarsa olur" dedi. 

Peki bu nasıl olacak dedim:
"Belediyeyi yönetenlerin bunu istemesi lazım" dedi. 

Bunu istemelerini nasıl sağlayabiliriz diye sordum: 
" Muhtar ve mahalleli birlik olup siyasilere baskı kurmaları lazım" dedi. 

Bu nasıl olacak dedim:
" Seçimler yaklaşıyor bunun olması için iyi bir fırsat" dedi. 

Bu fırsatı nasıl değerlendirebilirz diye sordum: 
"Önce birlikte hareket edilmeli" dedi.

Daha çok şey sormak istedim "namazım geçiyor, gitmem lazım" dedi. 

İbrahim (Yücel) Kaya
15 Ocak 2013 - Hanegahım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Önemli Olan: Ne Söylediğin Değil Nereden Söylediğin

Her sancı yeni bir doğumun müjdecisidir. Fikirlerin, düşüncelerin doğuşu da fikir sahibi için sancılıdır. Bu sancıyı çekmeden konuşanlar iç...