11 Nisan 2013 Perşembe

Bu da Oldu!!



Cumartesi günü Pendik Belediye Başkanı mahallemize gelmiş. Kimlerin haberi var bilmiyorum. Ama benim sonradan haberim oldu. Adam ayağımıza kadar gelmiş ama mahallemizin sorunlarını anlatacak bir fırsat olmadı. Onu buraya getirenler galiba mahalleliyle karşı karşıya gelmesini istemediler. Şunları Sormak isterdim Başkana:


1. Mahallemizin geleceği ne olacak?
2. Yeni yapılan parkı yapacak başka yer yok muydu?
3. Her mahalleye yatırım yapılırken Sanayi mahallesine neden bir tek çivi bile çakılmıyor?
4. Bu mahallenin insanının etüt merkezine, gençlik merkezine, kütüphaneye ihtiyacı yok mu?
5. Pendik Belediyesinin yayınladığı harita da bu mahalle neden gösterilmiyor?

Evet aynen öyle Pendik Belediyesinin bastırdığı ve aşağıda verdiğim haritada Pendik İlçesi sınırlarında yer alan bütün mahallele hatta köyler gösterilirken Sanayi Mahallesi yok. Dikkatlice inceleyin mahallenin yerini ben kırmızı çerçeve ile gösterdim. Ama belediye mahallenin adını bile yazmamış. Anlayacağınız harita da bile silmişler mahalleyi. 

İşin acı tarafı bu harita belediyenin temsil ettiği siyasi anlayışın mahallemizdeki temsilcileri tarafından dağıtılıyor olması. Bu temsilciler haritayı açıp bakmamışlar galiba hiç. Mahalle yok, bir sürü hizmet yaptık diye reklam yapmışlar ama bizim mahalleye bir tane yapılan bir şey yok. Yani kimin neye hizmet ettiğini, mahallemize hizmet getirilmediğini anlamak için bilim adamı olmaya gerek yok. Park yapmakla, kaldırım boyamakla, çöp toplamakla hizmet olmaz. Biliniz ki bu hizmetlerin hiç biri geleceğe yönelik değil, sadece günü kurtarmak için yapılıyor. Mahalleliyi ve mahallenin geleceğini düşünmüş olsalar kütüphane, gençlik merkezi, etüt merkezi gibi hizmetler yapmaları gerekir. Mahalle de parklar dışında bir tane binada Pendik Belediyesinin tabelası yok. 

Uyanık olmak, yapılanları görmek gerekiyor. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın anlayışına sahip olanlara sesleniyorum: Emin olun yılan eninde sonunda size de dokunacak. Geç olmadan herkes, her ortamda tepkisini ortaya koymalı. Ben bu mahallenin en eski sakinlerinden biriyim. Çocukluğum ve gençliğim bu mahallede geçti ve her şeye rağmen mahallemi seviyorum.


İbrahim (Yücel) Kaya
24 Aralık 2012- Hanegahım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Önemli Olan: Ne Söylediğin Değil Nereden Söylediğin

Her sancı yeni bir doğumun müjdecisidir. Fikirlerin, düşüncelerin doğuşu da fikir sahibi için sancılıdır. Bu sancıyı çekmeden konuşanlar iç...